tisdag 31 januari 2012

Den ineffektiva dagen!

Igår fann jag mig i en situation där to-do listan sade åt mig att det fann jobb att utföra men min hjärna satte mig i en riktigt elak fälla där allt blev evig försenat, väldigt lite blev gjort och jag ansåg att dagen var mer eller mindre ett misslyckande!
Den goda nyheten var dock att jag lyckades lägga i mig i god tid och vakande med ett mycket bättre humör på morgonen!

Viljan att få saker gjort är när jag skriver detta tillbaka och som extra bonus poäng fann jag lusten att skriva ner dessa tankar på bloggen!

Dagen ska dessutom förgyllas genom att lyssna den märkliga och samtidigt underbara Tchaikovsky och hans 4:e, 5:e och 6:e symfonier i händerna på den lika underbara dirigenten Karajan :)

Ha en bra tisdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar